Witam,
Mam pytanie do osób znających temat Octavii w wersji MINT. Oglądam cennik i zastanawiam się którą wersję wybrać. Wersja Ambient kusi ale i tak musiałbym coś w niej zmienić ale z drugiej strony w wersja MINT wydaje mi się dla mnie odpowiednia (do tej pory jeżdżę FABIĄ 1.2 64KM w wersji Active bez kimatyzacji i nie narzekam :-)) choć też bym ją uzupełnił o to co by dodał do Ambient ale wg cennika i konfiguratora tych dodatków co chce do MINTa nie mogę dodać, bo niby nie występują w tej wersji.
Z drugiej strony przeglądając forum widzę, że niektóre niedostępne rzeczy dla MINTa macie już wyjeżdżając z salonu (np. komputer widziałem u kogoś niedawno).
Jak to rzeczywiście jest, może ktoś z salonu by się wypowiedział?
Ja np. do MINTa bym dołożył radio SWING ale do Ambient też trzeba i halogeny ale to akurat jest w cenniku.
To co bym potrzebował a nie jest miłą zachcianką to hak do przyczepki i to najlepiej z gniazdem 13 pinowym. Tego w MINT nie ma.
Reszta to dodatki, które jakby były to by było fajnie, czyli komputer pokładowy, maxi-dot, dodatkowe 4 głośniki z tyłu, czy podłokietnik (widziałem tu podłokietnik nie oryginalny ale nie wiem jak z jego jakością ale pewnie by wystarczył) albo schowki pod siedzeniami z przodu.
O takich dodatkach jak liswy an drzwi, progi, dywaniki czy chlapacze nie mówie, bo z tym to nie ma problemu.
Dodatkowo chciałbym się dowiedzieć mając taki zestaw co można później z tego samemu lub przy pomocy kogoś uprzejmego na spocie (w ostateczności w ASO jeśli w ogóle ktoś z pracowników by chciał coś modyfikować) "wycisnąć" przy pomocy VAGa lub innych magicznych sztuczek (widziałem zmiany działania świateł przeciwmgielnych czy zmiana funkcji wyświetlacza radia czy tego między zegarami).
Jak to jest, chcąc mieć fabrycznie hak i np. głośniki oraz skórzaną kierownicą to muszę zamówić wersję Ambient?
Nie wiem, czy znalazłbym taki salon gdzie by mi zrobili Ambienta z hakiem i radiem Swing w cenie MINTa lub niewiele drożej i mógłbym wtedy swobodnie zamówić ewentualne dodatki, czy jednak probować wywalczyć do MINTa to co chce a czy znów cena nie urośnie tak że wyjdzie mi Ambient. Do jednego i drugiego montowałbym hak, który w cenniku niestety nie jest tani :-( (w FABII powiedzieli mi w ASO średnio 700 zł wraz z materiałami w zależności od salonu a sam założyłem sobie za 250 zł plus mój czas z tym że auto już jest po gwarancji więc nikt się nie czepiał.)
Jeszcze jedno, niektórzy piszą tu o jakiś dodatkowych pakietach (wpadła mi w oko nazwa Dynamic) ja nic takiego nie widziałem w cennikach. Można się gdzieś dowiedzieć jakie obowiązują i co zawierają? Do FABII są oficjalnie w cenniku.
Tak a pro po silnika to interesuje mnie 1.2 TSI. Z opinii wystarczy do spokojnej jazdy i po mieście i trasie. 1.4 MPi 80 KM też tu chwalą osoby ale jakoś nie mam przekonania choć mogę się mylić bo nie jeździłem, żadnym autem z tymi silnikami (brak na stanie do jazd próbnych w mojej okolicy) ale po mojej FABIAnce z 1.2 64KM może być jednak miłym zaskoczeniem, choć ten też mi starcza (no może troszkę brakuje poza miastem ale przywykłem i jest OK).
Myślałem o Fabii Combi z tym silnikiem (oczywiście z hakiem ;-)) ale po skonfigurowaniu sobie jej podobnie jak MINTa cena wyszła straszna (na razie na sucho bez targowania się w salonie) jak na Fabię bo to już była cena Octavii. Myślałem o Tourze II ale oko swoje robi i bardziej podoba mi się wersja O2 FL, do tego tylko dwa silniki.
PS. Czy to prawda, że w Krakowie Skody są najtańsze, bo nawet na FabiaClub.pl czy FCP odsyłają do OCP aby szukać ludzi z Krakowa.
Pozdrawiam i wybaczcie za mój przydługawy jeden z pierwszych tekstów.
Mam pytanie do osób znających temat Octavii w wersji MINT. Oglądam cennik i zastanawiam się którą wersję wybrać. Wersja Ambient kusi ale i tak musiałbym coś w niej zmienić ale z drugiej strony w wersja MINT wydaje mi się dla mnie odpowiednia (do tej pory jeżdżę FABIĄ 1.2 64KM w wersji Active bez kimatyzacji i nie narzekam :-)) choć też bym ją uzupełnił o to co by dodał do Ambient ale wg cennika i konfiguratora tych dodatków co chce do MINTa nie mogę dodać, bo niby nie występują w tej wersji.
Z drugiej strony przeglądając forum widzę, że niektóre niedostępne rzeczy dla MINTa macie już wyjeżdżając z salonu (np. komputer widziałem u kogoś niedawno).
Jak to rzeczywiście jest, może ktoś z salonu by się wypowiedział?
Ja np. do MINTa bym dołożył radio SWING ale do Ambient też trzeba i halogeny ale to akurat jest w cenniku.
To co bym potrzebował a nie jest miłą zachcianką to hak do przyczepki i to najlepiej z gniazdem 13 pinowym. Tego w MINT nie ma.
Reszta to dodatki, które jakby były to by było fajnie, czyli komputer pokładowy, maxi-dot, dodatkowe 4 głośniki z tyłu, czy podłokietnik (widziałem tu podłokietnik nie oryginalny ale nie wiem jak z jego jakością ale pewnie by wystarczył) albo schowki pod siedzeniami z przodu.
O takich dodatkach jak liswy an drzwi, progi, dywaniki czy chlapacze nie mówie, bo z tym to nie ma problemu.
Dodatkowo chciałbym się dowiedzieć mając taki zestaw co można później z tego samemu lub przy pomocy kogoś uprzejmego na spocie (w ostateczności w ASO jeśli w ogóle ktoś z pracowników by chciał coś modyfikować) "wycisnąć" przy pomocy VAGa lub innych magicznych sztuczek (widziałem zmiany działania świateł przeciwmgielnych czy zmiana funkcji wyświetlacza radia czy tego między zegarami).
Jak to jest, chcąc mieć fabrycznie hak i np. głośniki oraz skórzaną kierownicą to muszę zamówić wersję Ambient?
Nie wiem, czy znalazłbym taki salon gdzie by mi zrobili Ambienta z hakiem i radiem Swing w cenie MINTa lub niewiele drożej i mógłbym wtedy swobodnie zamówić ewentualne dodatki, czy jednak probować wywalczyć do MINTa to co chce a czy znów cena nie urośnie tak że wyjdzie mi Ambient. Do jednego i drugiego montowałbym hak, który w cenniku niestety nie jest tani :-( (w FABII powiedzieli mi w ASO średnio 700 zł wraz z materiałami w zależności od salonu a sam założyłem sobie za 250 zł plus mój czas z tym że auto już jest po gwarancji więc nikt się nie czepiał.)
Jeszcze jedno, niektórzy piszą tu o jakiś dodatkowych pakietach (wpadła mi w oko nazwa Dynamic) ja nic takiego nie widziałem w cennikach. Można się gdzieś dowiedzieć jakie obowiązują i co zawierają? Do FABII są oficjalnie w cenniku.
Tak a pro po silnika to interesuje mnie 1.2 TSI. Z opinii wystarczy do spokojnej jazdy i po mieście i trasie. 1.4 MPi 80 KM też tu chwalą osoby ale jakoś nie mam przekonania choć mogę się mylić bo nie jeździłem, żadnym autem z tymi silnikami (brak na stanie do jazd próbnych w mojej okolicy) ale po mojej FABIAnce z 1.2 64KM może być jednak miłym zaskoczeniem, choć ten też mi starcza (no może troszkę brakuje poza miastem ale przywykłem i jest OK).
Myślałem o Fabii Combi z tym silnikiem (oczywiście z hakiem ;-)) ale po skonfigurowaniu sobie jej podobnie jak MINTa cena wyszła straszna (na razie na sucho bez targowania się w salonie) jak na Fabię bo to już była cena Octavii. Myślałem o Tourze II ale oko swoje robi i bardziej podoba mi się wersja O2 FL, do tego tylko dwa silniki.
PS. Czy to prawda, że w Krakowie Skody są najtańsze, bo nawet na FabiaClub.pl czy FCP odsyłają do OCP aby szukać ludzi z Krakowa.
Pozdrawiam i wybaczcie za mój przydługawy jeden z pierwszych tekstów.
Komentarz